úterý 26. února 2019

Dezinfekce klimatizace octavia ii

Použil jsem dezinfekci Würth, jsou na ni dobré reference a cokoli jsem od nich. Klimatizace v autě je v současné době již samozřejmostí ve většině aut. Návo včetně fotodokumentace, jak vyčistit klimatizaci OII najdete ZDE. Kde přesně se nachází sání klima?


První doplnění klimatizace - Ostatní posts 13.

Dezinfekce klimatizace - Exteriér posts 15. Další výsledky z webu forum. Příprava auta na dovolenou. Zatuchlinu z klimatizace vyžene sprej. Na letní horka je také dobré připravit klimatizaci.


Základní dezinfekci, která by se měla provádět aspoň jednou za rok, zvládne každý. Potřebné vybavení: 1) Torx 15.

Postup práce: vyměnil jsem. Odborníci doporučují minimálně dvakrát do roka klimatizaci pořádně vyčistit a vydezinfikovat. Automobilky doporučují alespoň jednou ročně provést i dezinfekci klimatizace. Každý druhý rok by měla být provedena i výměna chladiva. Cena byla 70- bez DPH plus. Před 3tis komplet olejový servis.


Zápach z klimatizace, viz kategorie DEZINFEKCE KLIMATIZACE. Oprava klimatizace Škoda Octavia I TDI – Fotodokumentace. MS IIHF v ledním hokeji dává k dispozici vozů OCTAVIA, SUPERB a KODIAQ.


Pro požadovanou kategorii nebyl nalezen žádný produkt. Zkuste vyplnit poptávkový formulář. Homepage Struktura Octavia II. KODA OCTAVIA II Combi (1Z5) 1. Susarna, klimatizace PowerMax.


Na servis jsem si domluvil čas, který mi vcelku vyhovoval, předem jsem si objednal (za dodatečnou částku) nový filtr, který jsem pak společně s chladící. Proto je velmi vhodné provádět tzv.

Bohužel vzniku bakterií se nedá nijak nastálo zabránit. Ultrazvuková dezinfekce klimatizace stojí 2Kč. Jak probíhá servis klimatizace ? Pravidelná kontrola klimatizace se provádí před a po skončení letní sezóny. Octa II např ), větrák na max a tam kde auto saje. Optimální pěnový čistič výparníků a kanálů klimatizace - topení.


Spotřební materiály pro servis klimatizace. Klimakompresor Škoda Octavia II, nový originální kompresor, od 8.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky