pátek 19. července 2019

Opop h418

Já mám tento kotel již deset let. Co je prosim vás ta ventilační klapka? Já když jsem ten kotel kupoval tak tak tam byl u vzduchovejch dvířek takovej. Opop h4problém z horenim 12. Archiv Podobné Hledáte h4opop ? U každého zboží si můžete zjistit i jeho dostupnost nebo třeba porovnat.

Náhradní díly na kotle H-OPOP. Naše cena s DPH (): 3Kč. Popis: Nabízím ks roštů šikmý,posuvný. Teď bych se nejraději fackoval od rána do večera, za to, jakou hloupast. O ceně jsem schopná smlouvat.


Preferuji SMS a e-mail z pracovních důvodů. Další zboží v této kategorii. Těsnící šňůra přikládacích dvířek H418. Překlady z češtiny do angličtiny, francouzštiny, němčiny, španělštiny.

V kotli je možné spalovat jak hnědé uhlí (ořech 1), tak palivové dřevo o max. Vyhrievacia schopnosť (m ), 420. H 4popelník 40x25x11cm - OPOP. Výška x šírka x hĺbka (mm), 8x 3x 670.


H4není na tenhle barák slabý. Tyto kotle se již více jak rok nevyrábí, ale stále je možné zajistit některé náhradní díly jako rošt atd. Manuál je v českém jazyce ve formátu pdf.


Zkuste to také, služba je zdarma. Podědil jsem starší kotel opop h4,ještě ten bílý typ s litinovými dvířky. Jak technickým provedením tak svou kompaktností splňuje naše potřeby.


Výrobce: Teplická strojírna. Dobry den,mam kotel opop h4a měl bych zajem o jeho přestavbu na automat a naslednou montaž cchtěl bych se zeptat na cenu a jestli byste mi nemohli. Na základe sledovania dlhodobých. OPOP H4EKO kotel na tuhá paliva, náhrada za OPOP H4- NOVINKA. Prodám kotel na tuhá paliva OPOP H416-ECO. TOPENÍ - OHŘEV VODY kotle kotle na tuhá paliva OPOP kotel. Přednosti ocelových kotlů H4V Velká násypná šachta Záruka let na kotlové těleso Velmi jednoduchá obsluha a údržba Velký přikládací otvor kotle. Rošty do kotlů Slokov Variant SL 2 3 dále kotel K Mor.


Bezplatná inzercia, opop h4predaj a inzercia.

Vyberte si z množstva ponúk.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky