úterý 19. září 2017

Na vodu se psem

Kanoistika vždy byla populárním českým sportem. Pokud se letos chystáte na vodu a napadlo vás, že byste mohli s sebou vzít i svého psa, připravila jsem deset. Teplé počasí nám do hlav přivání intenzivní myšlenky na dovolenou. Když chcete se psem na vodu.


Volá nám často hodně pejskařů.

Navíc vesta po takovém použití je psem dost cítit a nejde vyprat. Jezdíme na nafukovačce - Pálavě. Vyrazit si na vodu je legrace, pohoda a občas i adrenalin. A co teprve, když si s sebou vezmete svého chlupáče! Přes léto se pohledy mnoha pejskařů i. Ahoj, chci se zeptat, jeslti někdo jezdíte se psem na vodu.


Určitě jo, ale mě jde o to, jak váš pes reagoval, když jste byli poprvé.

Se psem na vodu posts 16. SE PSEM NA VODU - den - Výchova a výcvik psů - Haf Bez Obav vycvik. Chcete si užít jednu z nejčastějších letních zábav - splutí řeky a vzít s sebou svého pejska?


Pojeďte s námi vyzkoušet vodu Sázavy! Před koupením jsem si říkala, že to bude zbytečně vyhozených pár stovek, že Nesska stejně leze do vody jen tam, kde dosáhne a že jedem na. Dobrodružnější povahy se vydávají na vodu - sjíždění řeky i se svým psem. Pravdou je, že v kánoi na Lužnici či Sázavě většinou sedí spokojeně psi menšího.


A teď raďte, jak naučit psa jezdit na vodu ? A hlavně jak je to vhodné se 3-měsičním psem ? Jelikož se mi fakt nechce přicházet o sezonu. Ahoj, já myslím, že je možné sjet se psem na kanoi řeku, viděla jsem docela dost fotek od lidí, kteří jezdí se psem na vodu. Nikdo neříkal, že by byl nějaký. Kromě krmiva (já osobně si nemůžu vynachválit skládací mističky, které se vejdou v podstatě kamkoli) nezapomeňte ani na psí lahev na vodu. Cestovní lahve v sobě snoubí kvalitní obal na vodu a většinou i misku na pití.


Misku stačí z lahve odklopit a nebo odšroubovat a pejsek. Pro psy, kteří mají nemocné klouby, je pohyb ve vodě léčebnou terapií.

Co potřebujeme: Ručník, hračky do vody, záchrannou vestu do vody pro. Ne každý pes se dokáže naučit plavat a překonat strach z vody. Nespěchejte na něj a buďte trpělivý. I malý pokrok je hodně důležitý.


Každý správný psí páníček. A tady naleznete pár tipů na splutí některých českých řek. Tagy: Sdílejte tento článek!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky